Termín : 18-19.10.2019

Napsal: Jindra

účast : Jindra, Tonda, Raduna, Kuba, Milan,Jirka,Michal

foto: https://odolensriders.rajce.idnes.cz/2019_10_OR_vyjizdka_Tonda/

Termín odjezdu byl stanoven na pátek 16:30 z benzínové stanice Robin oil - Odolena Voda.Díky zdržení
v práci přijíždím na benzínku v 16:45 kdy už jsou všichni natěšení a připravení k odjezdu. K benzínce
ještě přijíždí Kolouch a tak si všichni myslí že pojede také s námi, ale jen přijel pokecat a zamávat
nám na cestu.V 17:00 konečně vyrážíme směr sever.Cestou se stavujeme v Pivovaru Zíchovec nakoupit
nějaké pivo na večerní posezení u ohně. Nejvíc všem chutnala l 15magor a 17nektar.
Po lehké ochutnávce sedáme znovu na motorky a pokračujeme v krasojízdě
směr sever kdy kličkujeme mezi černými mraky,které nás občas zkrápí lehkou přeháňkou.Cestu nám zpestřili
divoká prasata, která se krmila spadaným ovocem v zatáčce na silnici. Po cca hodině cesty Tonda
zajíždí po polňačce na louku na kopci kdesi u Kadaně. Velký obdiv sklízí  Michal, který po louce vodí 400kg Yamahu
XVZ Ventura (obdoba Goldvinga).Za svitu čelovek natahujeme plachtu mezi motorky,
připravujeme ohniště a sháníme dřevo. Večer trávíme u ohně pokecem a ochutnávkou vzorků nakoupených cestou v
pivovaru. Ráno po probuzení je okolí zahaleno mlhou a tak rozděláváme ještě oheň,vaříme kávu a dojídáme
zásoby k snídani. Já snídani ještě prokládám růžovou pilulkou ten magor s nektarem mě nějak tlačí  v hlavě.

Následně  probíhá balení věcí a důkladný úklid okolí tábora, aby po nás nic na louce nezbylo.
Tonda má vymešlenou prohlídku železničního  depozitáře národního technického muzea v CHomutově tak vyrážíme
směr Chomutov.Parkujeme u  Globusu a pěšky jdeme na prohlídku depozitáře.Depozitář má neskutečný
počet exponátů. Prohlídka zabere docela dost času a tak jsme se zde trháme na menší skupinky
Jirka-Radek, Kuba-Míla ,Jindra-Tonda-Michal. V těchto skupinkách se pak po obědě v Globusu odjíždíme domů.
Já  s Tondou a Michalem stavíme na první Benzině v Chomutově kde u  kávy  ještě probíráme exponáty z muzea,
pak již jedeme rovnou do Vodolky po okreskách přez nádherně zabarvené podzimní středohoří.